Versterk jouw persoonlijke verkoop met handige inOne-app

Donderdag 25 september 2025
Het orderproces is soms een enorme uitdaging. Tijdrovend, foutgevoelig en vereist veel personeel. De oplossing: het stroomlijnen van operationele processen zodat er geen vertraging is in de productie, bij het klaarzetten van orders en de klant op tijd zijn of haar bestelling ontvangt. Op deze manier bespaar je kosten, omdat naleveren niet nodig is, verloopt het facturatieproces efficiënt en verbeter je de klanttevredenheid. Maar een visleverancier, groot of klein, richt zich het liefst op wat voor hen echt belangrijk is – het uitoefenen van hun vakmanschap. Maar hoe zorg je ervoor dat de juiste producten gemakkelijk op tijd worden besteld en later ook geleverd? De inOne app zorgt ervoor dat klanten makkelijk en snel bestellingen plaatsen, zodat zij deze op tijd en correct ontvangen. Het order intake- en verwerkingsproces wordt op deze manier gestroomlijnd en de persoonlijke verkoop versterkt met een online kanaal.
Persoonlijke bestelomgeving voor klanten
inOne is geen open marktplaats, maar zorgt voor een één op één verbinding tussen leverancier en (horeca)klant. Als leverancier heb jij de regie. Je bepaalt zelf wie er toegang heeft tot jouw persoonlijke bestelomgeving: via inOne toon je jouw complete assortiment online en kunnen klanten snel, gemakkelijk, overal en op elk moment een bestelling plaatsen. “Maar dan wel voor de door jou gekozen bestelmomenten. Zo zorg je ervoor dat klanten op tijd een bestelling plaatsen, zodat je deze op tijd kunt leveren. Dat is handig, want een goede voorbereiding is toch echt het halve werk. Alles verloopt zo op rolletjes’’, stelt inOne.
Met de inOne-app, die je gratis downloadt via Google Play of de App Store en beschikbaar is in wel zeven talen, plaatsen klanten in een paar klikken een bestelling. Iedereen is zo altijd en overal op de hoogte van nieuwe producten, prijzen en promoties. Door seizoensproducten extra onder de aandacht te brengen, inspireer je klanten om nieuwe gerechten te bedenken en weten zij hoe hun dag- of weekmenu eruit ziet.
Lees HIER het volledige verhaal over de inOne-app in de laatste (digitale) uitgave van vaktijdschrift Fish&Co.